Jag älskar teater.

Hade egentligen först tänkt skriva om min roll som magdansös på raseborg men jag tror det får bli till en annan gång. Heh.

Dagens läsning var riktigt intressant (men vad är inte det när det gäller raseborg och Bobo?)! Vi läste hela manuset från början till slut och diskuterade varje scen. Det är så skönt att göra så. Man får en så mycket större och bättre helhetsbild, vilket leder till att det går fortare att komma underfund med pjäsen. Man får en bra grund från början. Att få jobba med såna fantastiska människor. Alla i teamet är så inspirerade och duktiga så man smittas av det 🙂

Fick uppgift av regissören att kolla magdans på youtube, eftersom jag måste lära mig det till premiären. Ser inte riktigt hur jag ska lära mig det, men det är ju ännu två månader till premiären och vi har en bra koreograf så vetja det går 😀

Nå nu ska jag i bastun och fundera över mina rollkaraktärers bakgrund osv.

Ha en bra helg!

We heart it<3

Kommentera

