Inget särskilt

Har jobbat som en tok på min portfolio. Men inte nu längre. Jag har varit supereffektiv [hoppas jag]! Och med en massa cello och piano (The Piano Guys såklart) i bakgrunden gick det nog riktigt bra.

Nog för att det är alltför mycket på gångs i mitt huvud nu som gör mig förvirrad och tankspridd men det finns ändå en hel del LIKEs i min vardag!

Jag har hittat appar till iPhonen med en massa naturljud som gör det lättare att slappna av. Ljud som t.ex. olika sorters regn, olika sorters storm, skog, vattenfall, havet osv. HJÄRTA! Jag kommer vara ensam hemma fr.o.m imorgon fram till söndag. Nästa vecka kör vi igång med teaterövningarna. Det börjar bli vår. Min födelsedag är inte långt borta. Jag ska på kvällspromenad med en av världens finaste personer ikväll. Solen lyser.  Jag bandade in en låt på min sånglektion i måndags. Vi har sömnad hela dagen imorgon!

Vi hade strömavbrott förra natten och dagen före det. Det betydde att värmen inte gick runt så vi syskon sov i vardagsrummet framför öppna spisen. Myys!

*Vad jag glömde/inte hann skriva: Jag vill utomlands! Vart som helst, om det så bara är en helg i Sverige så är jag nöjd! Av olika orsaker känns det som att jag behöver komma bort. Skulle vara jätteskönt. LIKE för att vi har ett land som man fritt kan resa överallt från! 🙂

Kommentera

