Lägesrapport eller nånting

Jag sitter i skolans datasal (som omväxling) och har egentligen ingenting att berätta som skulle ha nån större betydelse. Men nånting vill jag ju skriva. Solen lyser som bara solen kan och vädret är kallt men fint. Vi har en ny period i skolan vilket också betyder nya ämnen. Så hejdå till stickningen (kommer inte att sakna den) och tjena ”Presentation och planering av traditionellt hantverk” och kursen i hur man gör en portfolio. Låter inte så värst intressant och det är det  inte heller 🙂 Men allt kan ju inte vara roligt heller.

Imorgon är det Lifehouse! Det hurrar vi för! Hade övning igår som flippade totalt på slutet. Har videobevis på det, kanske ni får se det nån gång 😛

Nästa fredag åker jag till typ bästa stället nånsin (näst efter Karis då) alltså ÖB. Like för det! Ska träffa människor och  ha sportlov och härja.

Note 2 self: Du vill göra klart dokumentationen innan söndagen. Bara för att då är den gjord sen.

För övrigt vill jag ha en massa tyg så jag kan sy hemma.

Sådär, nu vet ni att jag lever. Måste bara säga, det är så otroligt skönt att inte blogga hela tiden! Saknar det inte ens så speciellt mycket. 🙂

Kommentera

