And it’s on!

Jag måste bara säga det. Jag är så sjuukt inspirerad! Har varit på info-träff inför sommaren. Jag talar om Raseborgs sommarteater som i år visar ”Teaterbåten” eller ”Showboat”. Fick en inblick i vad pjäsen riktigt handlar om, vilka karaktärer som finns osv. Och när man hör regissörens alla ideer och tankar hur det ska se ut och allt, så kan man inte annat än bli totalt excited. Har fått träffa en massa gamla vänner från förra sommaren (och tidigare) och det ska bli så arma roligt att få ha hela våren och sommaren tillsammans med dem igen!

Så nu ska jag nog sova så jag är någorlunda pigg imorgon, då jag ska på audition 🙂 Vem vet, kanske jag får en lite större roll i år? Nå, oavsett så kan jag knappt vänta på att komma igång med allt på allvar! Jag kommer vara fast hela tiden men det är så värt det! All erfarenhet, alla vänner..jaa, detta blir min sjätte sommar på scen och jag har aldrig ångrat en enda av dem.

En bild av Ida, från förra sommaren. Och vi får spela teater tillsammans i år igen 🙂

Kommentera

