Abstinens!

Jag har seriösa behov av att resa! Jag vill utomlands, vart som helst bara det innebär gränskorsning! Det känns som att det är hundra år sedan sist. Fast det är nog bara två egentligen. Nästan tre. Hemska saker! Jag vill på resa nuuu!

Men man måste väl bara inse att det inte går. Snyft. Jag får väl bara titta på kartan och drömma. Fantisera att jag åker dit jag vill. Vilket är typ överallt då 😛

Sen sådär annars, så skulle jag vilja ha det där målat på en vägg i mitt framtida hem typ. Eller så kanske jag vill ha det målat på mina skåp eftersom de täcker en hel vägg. Jag vill inte ha samma färger då, bara själva världen i nån trevlig färg. Så kan man ju fästa en massa fina post-its eller nånting och skriva en massa roligt och bara drömma på det sättet 🙂 Anyways, fint skulle det bli åtminståne.

4 thoughts on “Abstinens!

  1. ida skriver:

    JAAA drömmar ftw!!!

    Tills du får den målad på en vägg kan du ju ha tex en planch på din vägg med en världskarta (som jag), eller bygga ett pussel med världskarta som motiv och hänga på väggen (som grannen ovanför mig :P). Och så har ja sett tapet med kartan på (googla) som är jättefina, som jag sku kuna ha i nåt rum i mitt hus nångång 🙂

  2. ida skriver:

    Jag har köpt min plansch på säpö 🙂 men det var ett tag sen, så kan hända di it har di nåmer.. men värt att kolla!

  3. millaah skriver:

    Men jag vill int ha nånting tillfälligt, för då blir det aldrig av på riktigt 😛 Och det sku int passa in i mitt rum. Är trött på att ingenting matchar 🙂

Kommentera

