Haha!

Hej! Här kommer en bild som jag kände att jag bara måste visa. Den är från ”Toto”s blogg 😉 Föreställer mig, Nette och Malloh som Flying Monkeys ifall nån missade det. (Man kan skymta Dorothys röda kängor i övre kanten. Jag tyckte de var jättesnygga!)

Men allvarligt, den får mig att skratta! Oj minnen…

Den kommer vara min bakgrundsbild på datorn hur länge som helst! Tack Alex 🙂

På söndag ska gudsonen döpas! Tjohoo 🙂 Vet inte om jag lyckas få några bilder från själva dopet eftersom jag står framme med föräldrarna och de andra faddrarna. Men nånting ska jag väl lyckas få hit hoppas jag. Och nästa vecka är det första teaterträffen inför sommaren igen! Ännu mer tjohoo!

Det var väl allt för idag.. Ja och så har vi börjat med maskinstickning i skolan! Så att så småningom lär det väl dyka upp en tröja här nån gång 🙂

Ha det bra!

Kommentera

