Where you go I’ll go, where you stay I’ll stay…I will follow you

Hemma från Action Festival. Vad kan jag säga? Förändrad är jag. Jag kan inte klä det i ord. Jag vet bara att jag har bestämt mig. Gud, du har hela mig nu. Denna gång ska inget få falla till botten och bara försvinna. Det är helt fantastiskt hur mycket han älskar oss!

Jag är helt förundrad över Honom alltså. Har aldrig varit så här inspirerad och förväntansfull inför hösten och året.  Vill att Han ska använda mig ❤ Vet att Han kan. Som Andreas Nielsen, från Hillsong Stockholm, sa i en predikan: ”Kom igen, om Gud kan tala genom en åsna så kan Han använda dig!” (4 Mos 22:28)

Göm inte undan dina talanger och det du gillar. Använd dem! Visa dem!

Forever He is faithful.

2 thoughts on “Where you go I’ll go, where you stay I’ll stay…I will follow you

Kommentera

