Flitig studerande? Njääh…

Sitter i datasalen och jobbar på dokumentationen av mitt lapptäcke som fortfarande inte är färdigt. Hejja! Så de där kommentarerna jag har fått att jag är flitig stämmer nog inte. Väldigt sällan faktiskt 😛 Det här att rita av ett lapptäcke med alla dess detaljer och linjer är inte precis ett fem-minuters-projekt kan jag berätta. Nu håller jag på och förstärker alla blyertsstreck med en tusch som inte vill samarbeta. Det här går bra! Nå, man kan ju inte klaga på att man inte har att göra åtminståne 🙂

För övrigt gillar jag min skola, även om dagarna känns lite väl långa ibland. Snart börjar nästa period, med vävning! Tjohoo 🙂 Har gått och sett framemot det hur länge som helst.

Konstaterar att denna vecka har potential att bli väldigt bra trots att mamma är i Polen (jag är seriöst avundsjuk 😉 ). För idag är det övning inför Preteen på torsdag, imorgon är det kör som gäller och på fredag är det photoshoot men fina vänner ❤ Mest gillar jag det där med fina vänner, när man inte går i samma skola längre så ses man inte så ofta. Fast då är det ju desto roligare de få gånger man träffas. Så kan man också se det 🙂

Nej nu ska jag återgå till att vara ”flitig studerande” och hoppas du har en jättefin dag!

Kommentera

