Dop :)

Ja idag har jag varit på dop 🙂 Och före det fick jag håret fixat av fiinaste Ida ❤ Bilder på min frisyr hittar ni på hennes blogg! Men jag kunde inte stå emot att stjäla ett par bilder därifrån 😛

Framifrån…

...och bakifrån :)… och bakifrån 🙂

 Tycker frisyren går lite i medeltida spår, eller? Jag älskar sånt så jättenöjd är jag! Lockar och flätor och helst på samma gång 😉 Ida, du är nog så arma duktig!

Nå, typ kvart före fyra, efter att jag bytt om,  skyndade jag iväg till kyrkan. Och som alltid när jag är där fångar detta fönster min blick. För det är nog så arma fint! Alla färger och människorna är så fint avbildade. För övrigt älskar jag gamla byggnader som just kyrkor och slott. Jag vet inte vad det är, men det är en så speciell känsla jag får när jag går in. Fint är det i alla fall 🙂

Håll nu med om att kyrkan är fin!

Några dopgäster.

Helt tydligt ser man att jag äntligen har fattat att inställningen ”monokrom” betyder svartvit! Heja Emilia! Int har jag ju bara haft kameran i typ två månader.

Lilla trollet blir döpt 🙂 Hans mamma står längst till höger på bilden.

Man blir helt klart trött av att döpas 😉

Trollet och jag 🙂 Är han inte bara för söt??

Bebisar är nog bara fina! Jag kan inte få nog av dem helt enkelt. Och i november kommer nästa kusin vilket bara är hur bra som helst så har man en till småtting att gulla med 🙂

Några extra likes:

  • Dagens gudstjänst i favoritförsamlingen ❤
  • Denna låt nedan. Hör den på repeat och den slutar inte vara bra! Han sjunger så bra och låten i sig är jättevacker! Man smälter ju av mindre. Hej jag är tonåring…
3 thoughts on “Dop :)

Kommentera

