Me like

Igår var en jättekul dag! Spenderade nästan hela dagen tillsammans med den finfina tjejen på bilden 🙂 Vi satt på Brasserie i över en timme och såg sedan en film hos mig. Och pratade en maaassa! Sånt gillar jag starkt alltså!

Idag var det höststart i Betel ❤ Tjihuu. Det var riktigt riktigt fint 🙂 Och en massa trevligt folk såklart. Sedan blev det mat på ABC med S&S, det var kul. Oj så långa meningar jag har då :] Tihi. Nå efter det for jag hem till fina fina syster ❤

Som alltid har man jättekul med henne, även om båda av oss var rätt så slöa idag (kan ju kanske bero på att vi satt och diskuterade till typ 1 inatt och det resulterade i att jag kom i säng först 2-tiden). Fast säg int åt nån 😛 Men vi babblade nu på, åt bravo-glass och chillade sådär allmänt. Och så fick jag låna denna bok:

Ser sååå framemot att börja läsa den! För den verkar ju helt sjukt bra och vad jag har hört så är den det också. Like för det med!

Så nu skall jag ta och varva ner så att jag så småningom kan somna och jag tror jag gör det genom att läsa boken 🙂 Konstaterar att den här blir den fjärde boken jag har på gångs nu. Oj. Fast en tid hade jag sju böcker på gång samtidigt och det gick ju helt bra 🙂 Så no worries. Nej nu ska jag nog dra mig isäng!

Kommentera

