Innan jag far och sova…

Egentligen är det alltför sent för att skriva nånting av vikt och sans (märks inte det??) men…

Har härjat omkring i Vasa med Amanda idag, tjohoo! Lyckades till och med hitta ett par relativt billiga och väldigt snygga skor i H&M, nu ska intressesmurfarna anteckna och hoppa av glädje. I GinaTricot snubblade vi över ett par bekanta nylänningar som jobbade för närmåleriet (var finns logiken i det??), de skulle typ fixa i ett skyltfönster. Så vi pratade lite med dem och sedan stack vi till Arnold’s 🙂 Alla intressesmurfar är i extas!

Det här med nattsömn känns ibland så onödigt. Men nästan alltid är det så uppskattat, åtminståne från min sida. Jag kan typ inte få nog känns det som. Därför vore det ju smart att inte öppna datorn efter typ 10 men lycka till med det, säger jag till mig själv.

Imorgon ska jag ta tåget hem tillsammans med finaste storasyster (som annars sjöng jättefint på Humle-festivalen!) vilket blir jättekul! Så egentligen ser jag framemot imorgon, även fast jag egentligen inte alls vill lämna denna underbara stad som jag har förstått kallas Vasa. Här finns så många fantastiska människor och varenda minne jag har härifrån är bra. Vetja det slutar med att jag flyttar hit, man vet ju aldrig.

Som jag sa i början, ingenting vettigt kommer från mig den här tiden på dygnet (har rättat så många stavfel att det inte är friskt) så nu stänger jag av på alla sätt det bara är möjligt och hoppas på att jag inte är så farligt hjärndöd imorgon. För man vill ju vara nån som man kan umgås med ens lite. 😛

2 thoughts on “Innan jag far och sova…

Kommentera

