Teater och kamera :)

Lurens sommarteater har en bra pjäs i år 🙂 Nämligen Grease. Igår åkte vi dit med raseborgsgänget och såg en föreställning. Det är liksom tradition att Raseborgs och Lurens sommarteater hälsar på varandra varje år. Det är alltid lika roligt 🙂 Det var så kul att se den fina spelplatsen och veteranskådisaran igen. För att nu inte tala om den roterande läktaren! Hela sceneriet är uppbyggt i en cirkel runt den och när det byter scen så snurrar den 🙂 I pausen får vi alltid gå backstage och äta och detsamma gäller för dem när de är hos oss. Och jag måste säga, det är nog alltid lite speciellt att ha Lurens-typer i publiken under en föreställning 😉

Lurens sommarteater ligger någonstans i Lovisa-trakterna (om jag inte ljuger helt och hållet) och vi åker alltid buss dit. Det är också en del av det roliga 🙂 Jag tycker om långa bussresor, speciellt då man har en massa trevligt folk omkring sig. Igår var det extra kul eftersom jag fick min efterlängtade systemkamera som jag väntat på i lite över ett år 🙂 Så jag kunde ta en massa fina foton från resan igår 😛 De bilderna kommer nog hit så småningom, men nu kliar det så i mina fingrar så jag tror jag beger mig ut och leker lite med min Canon.

Moi!

We<3it

Kommentera

