Inget vettigt alls…

Eller vettiga saker har jag faktiskt gjort men har inte så mycket vettigt att skriva om just nu.. antar att jag bara slänger in något här nu så att bloggen inte är helt död 🙂

Tycker jättemassor om mitt rum nu när jag har städat och möblerat om! Sängen och spegelbordet har bytt plats och fåtöljen är utsparkad. Och bara jag kommer mig iväg till Ikea nån gång i framtiden så ska jag fixa mig en läs-/myshörna med dynor och filtar och ljus 🙂 Och kanske lite väggtarror (vad det nu sen heter på högsvenska??). Vi får se.

Midsommar har jag nog hunnit fira också, kanske inte lika ordentligt som vissa andra men det var nog mer än tillräckligt ändå. Man behöver inte ha nåt stort evenemang varje gång. Ibland är det skönt att bara vara hemma på gården och äta grillmat tillsammans med familjen+några familjevänner 🙂 Som i år. Jag minns inte när jag senast har firat midsommar hemma. Vi brukar vara på stugan ❤

Annars tycker jag det här sommarlovet går på tok för fort! Men vad gör man när man har fullt upp hela dagarna med att stå på scen och ibland måla den också? Och roligt har man dessutom! 😀 Såklart att tiden går fort då. Oj, märker att jag börjar argumentera med mig själv här, så kanske jag bara går och lägger mig?

Det här var ju då väldans fint! Varför har jag inte kommit på det här förr? Jag har ju en sänghimmel! 🙂

På tal om kylskåp, jag drömde inatt att det var premiär och att typ allt gick åt skogen. Märks tydligt att det var en dröm, för så dåligt kommer det aldrig bli! 😉

Kommentera

