Det drar ihop sig

Jaa..efter en otroligt lång och framför allt kall och regnig repetition så är det dags för genomdrag imorgon! Jag fattar inte vart tiden försvunnit! Liksom premiären är om 10 dagar! Och nu slutar alla mina meningar med !. 😛

Men allvarligt… dagens övning kändes nog väldigt lång (berodde nog på att jag hade ledigt det mesta av tiden 😛 ). Det regnade ända från början typ och det slutade inte på hela dagen (vi höll på till kl. 19). Så nu hoppas man att man inte blir sjuk till premiären. Men annars gick det helt bra 🙂 Övade Flying Monkeys och det gick bättre än någonsin. We are so Ozome 😉 Bilen kom för någon dag sedan så vi åker på den fram och tillbaks. Det är nog bara så kul! Och nu fattar ingen någonting 😛 Ni måst komma och titta så förstår ni nog 😉

Ska nog sova så jag är pigg och fokuserad (lycka till med det) imorgon. Kanske jag målar lite också om vädret tillåter?

Moi!

 

Kommentera

