När man har matta-prov…

…Så slutar man tidigt! Det är dagens konstaterande. Men har man inte lärt sig nånting på hela 9:an vad gäller matematik så sitter man inte så länge och skriver 🙂 Och att gå hem 25 minuter över 2 är inte så tokigt. Det faktum att jag blir underkänd i provet rör mig inte i ryggen! För jag har gjort vad jag förmår, sedan att min IQ-nivå är lägre än gräset kan jag inte rå för.

Nåjo, vetja jag överlever grundskolan.

Från en sak till en annan… Jag har råkat kära ner mig helt i medeltiden! Speciellt kläderna 🙂 Liksom det finns inget finare än medeltida klänningar t.ex.

Jag menar, se nu bara på den där! Jag tror jag tänker besöka Raseborgs medeltida veckoslut i år och bara gå omkring och se på allt det fina. Och i något skede ska jag så stenhårt lära mig att sy sånt.

Nåjah, nu ska jag iallfall koncentrera mig på sommarteatern och -lovet och inte ägna hösten ens en tanke! 🙂 Kan inte fatta att vi börjar med utomhus-repen nästa vecka!

Kommentera

