Joy

Ojojoj 🙂 Nu har jag varit på en liten promenad in the woods, efter att ha duschat bort en massa ägg-socker-vatten-salt-mjöl-mönjä ur håret. Fast Ida fick mer av det i håret än mig 😀

Vad jag talar om är det här:

Jag var assistenten 😉 Alltså det var skojohoj-avslutning idag så därför blev vi lite galna!

Sådär annars, så har dagen inte varit så bra. Men sällan måndagar är jobbiga. Speciellt då man har extrem sömnbrist och allmänt hatar måndagar. Men idag har man gått omkring och bara: ”Int gör de någå, vi vann ju VM :D” Vilket nog har bidragit till sömnbristen 😉

Något annat som får mig att leee är att mamma just beställde lite böcker åt mig från adlibris 😀 Så nu väntar jag ivrigt på min Captivating-uppgiftsbok, alla Jane Austens böcker och den enda Harry Potter-boken jag saknar (4:an, vilket är lite småkonstigt)! Snart ska jag nog skaffa alla Narnia-böckerna men jag vet inte om jag vill ha dom med bilder eller den ”vuxna versionen”…Har på känn att det blir båda 😉

Nu ska jag sova och hoppas jag somnar fort idag!

2 thoughts on “Joy

  1. amelii skriver:

    oj oj captivatinguppgifter! det låter ju som typ bättre än bäst! Jag har helt stanna i min och insett att det nog blir en sommarsyssla – men söta ja ska syssla med det i sommar 🙂

  2. millaah skriver:

    jo ja har på känn att det blir sommargöra för mig också, för den här tiden vill jag int ens höra om någå som har me uppgifter o göra 😉

Kommentera

