Söndag

Bra helg säger jag bara 🙂 Verkligen. Synd att den måste ta slut. För min del skulle den få hålla på i minst en vecka. Fast då skulle det knappast kallas för helg längre, eller hur?

Känner mig konstig inombords, men kanske det bara är normalt för en konstig person som jag. Men humöret är inte det bästa idag. Och idag är det ju morsdag, vilket inte är en bra dag att vara hängig på. Så nu är jag lite kluven. Jag vill att dagen ska ta slut så jag inte behöver tvinga mig själv att vara någorlunda glad. Samtidigt vill jag absolut inte att dagen tar slut eftersom det är måndag imorgon. Och det är verkligen inte en bra sak just nu.

Hejj dethär blev ju inte alls angst. Missförstå mig rätt, det är inte så paha som det låter 🙂

Nu tänker jag gå ut i skogen och vara för mig själv och inte tänka alls! Bara låta solen värma och vinden leka med mitt hår. I like ❤


One thought on “Söndag

  1. amelii skriver:

    du körd samma strategi som jag märker jag – ut i skogen i solen och vinden o ensamheten (me Pappa) 🙂

Kommentera

