Nu: work!

Försöker göra mig själv jättehypereffektiv typ NU. Men det går inte så bra 😛 Det är skolarbete om havsörnen som står för dörren. Egentligen borde det inte vara svårt, det är faktiskt bara 1 sida jag måste skriva. Men när det gäller mig är det starten som är problemet. Att komma igång är alltid lika svårt! Så nu är jag tacksam för att Lejonkungen-musiken finns på Spotify! 🙂

Är så glad att min snuva nästan är borta! Så imorgon blir det vanlig dag igen. Det som inte är kul är att det är torsdag, som är sämsta dagen på hela veckan typ. Och att jag måste skriva nåt undersöknings-prov i fyssa/kemma o matta -.-

Men, hakuna matata! Nog blir det bra 🙂 Får se framemot repetitionen kl. 18 istället. Det gillas! Nu ska jag skriva om havsörnens levnad 🙂

Kommentera

