No clue why I’m writing this

Har egentligen inget vettigt att säga whatsoever så kanske jag bara ska vara tyst… Nää

Jag kan ju berätta att jag hatar matematik! Fast vem gör inte det? Eller egentligen gillar jag att räkna då det löper bra och man lyckas lösa uppgifterna. Då är det rikigt roligt! Men jag hatar när man i skolan ska lära sig nåt som att lösa ekvationer grafiskt, alltså få in talen i ett koordinatsystem typ. Helt sjuukt onödigt! När i hela mitt liv kommer jag att behöva sånt???

Sådär, det var dagens avreagering 🙂 Nu kan jag istället vara glad åt att geografiprovet inte gick åt skogen som jag trodde (eller det kändes inte så, vilket egentligen inte är bra eftersom chansen är stor att jag blir besviken), det blir påsklov imorgon och istället för att åka upp till Vasa i år (SNYFT!) så tänker jag spendera påsken i landet OZ. Det ni, det blir väldigt speciellt och intressant och framför allt roligt!! 🙂 Teater ❤

Sen annars, jag diggar våren! Nu syftar jag på vädret och att skolan tar slut sådär sakta men väldigt säkert.

Konstaterar att mitt förra tema nog var bättre om man ska ha in foton 🙂 Men då jag inte har bra bilder på den dator jag bloggar med så kan jag ju ha det här temat. Eller kanske jag bara bloggar från den här datorn där alla bra bilder finns?? 😛

Kommentera

