Tänkte egentligen inte blogga

Men så gör jag det ändå! Hah.

Nä men jag måste bara få utlopp för vissa känslor. Typ glädje! Liksom jag bara diggar Betel helt sjukt massor 🙂 I-love-you.

Teaterövning idag igen. Och bra går det! Imorgon är det dags för föreställning (typ den enda) och då bevisas också om man kan lära sig 17 sidor utantill utan att göra alltför många fel 😛 Och det tror jag nog vi lyckas med!

Fast sen är jag ju liten ledsen också..fast det har inget med mig att göra och jag skriver inte det här. Jag kan bara säga som så att jag hatar att se människor jag älskar komma längre bort från Gud. Man ser att de mår uruselt men när man vill hjälpa så vill de inte lyssna. De bara sluter sig och låter en inte komma nära. Morr. Hjälplöshet maximus…

Men nog om det, nu ska jag sova och längta efter morgondagen och vad den ska bära med sig! Och så ska jag väl drömma om vad Gud kommer göra på kvällen ❤ Bara så du vet 🙂

One thought on “Tänkte egentligen inte blogga

Kommentera

