Medan jag äter chokoboll…

…försöker jag läsa och kanske lära mig det 17-sidors-dramat (eller kanske vi kallar det pjäs denna gång?) som ska visas på övernattningen på fredag 🙂 Och heter man Miriam i pjäsen så är man ju med på varenda sida. Haha! Jag diggar dethär till 1000! ❤

Så fredag kommer innnehålla lågstadie-ålder, kärleksdrama och sånthä ”vi vill int va kompis me dej mer..”-stuff 🙂 Och så Jesus såklart!

Int har man ju bara två dagar (eller egentligen bara 1) att lära sig allt men vetja det går!

Jag konstaterar bara: Jag älskar min församling! ❤

Vet att bilden ren  är använd, men den säger bara så mycket! I<3We<3it!

One thought on “Medan jag äter chokoboll…

Kommentera

