Minä behöver en tauko…

Såhär stressad är jag nog inte, men jag tyckte om bilden 😛

Jo nej, att glömma bort att man har finska-prov och sedan komma på det dagen före är verkligen inget jag rekommenderar!! Så nu bloggar jag emellan, inget vettigt dock, men måste ha något att göra medan jag pinnar från provläsningen 😛

Men, inte ska man klaga, har ju haft BnJ’s glass bredvid mig 😉(Helt klart bästa glassen i världen sådär in case you haven’t noticed.)

Har varit omgiven av en massa människor och en massa sång typ hela helgen, sånt gillas! Synd att det tar slut.

Nå jo men ehkä pitäis mennä harjoittelemaan taas? (Min finska är helt klart i en klass för sig)

Kanske det här är jag imorgon?

 

….eeeller sen int! 😀

 

 

Kommentera

