Kväll

Så är man 16 då. Helt kul det också 🙂 Erkänner att det känns lite ironiskt att fylla på en måndag, eftersom jag obviously ogillar måndagar väldigt starkt. Bortsett från Skojohoj då, det gläder en alltid 😀

Teaterövning har man hunnit med också. Tack kära mamma eller nån som tydligen hade berättat för regissören att jag fyller år idag. Det resulterade ju i att hela ensemblen på ca. 45-50 pers sjöng för mig 😛 Ärligt, jag tycker det känns smått pinsamt när folk sjunger för mig på födelsedan, men det var ju nog helt fint 🙂

Nu kan jag inte sluuta längta till sommaren! Att äntligen få stå på scen och spela teater igen känns bara för bra. Det var alltför länge sedan! Fast då har jag ju sett lite mer av världen istället så det kompenserar ju nog rätt bra 😀

På helgen får jag besök av en kär vän! 😀 Ojoj, veckan kan inte gå fort nog!

God natt på er.

Kommentera

