Hahahaha..ha :D

Börjar med att säga att jag håller med de flesta andra bloggare i min vänskapskrets; Finns massor man vill säga, men inget är smart att skriva här. Inte denna vecka!

En annan sak: Det är totalt osmart att ha en modda-uppsats som ska skrivas,en vecka som denna! Oh no. Nå, jag har märkt att jag är rätt så effektiv att få ner saker på papper om jag vet att jag måste vara snabb för att inte somna i skolan imorgon 🙂 Så det lär väl gå an.

Men som jag har skrattat! Oj oj. Snackat lite rikssvenska mellan varven också 😉 Och ätit pizza.

Konstaterande: Egentligen är detta bästa veckan ever, men samtidigt är det nånting som får mig att längta tills den är över. Eller egentligen, längta tills det blir FREDAG. Sööta det blir bra!

”Du är modigare än du vet, starkare än du tror och smartare än du förstår!”

Ni som inte sett Nalle Puh vet inte vad ni missar! God natt 🙂

Kommentera

