Tråkinlägg

VARNING! Här står inget intressant!

Ojoj, denna vecka kan inte ta slut fort nog!

Gladare saker: Jag har shoppat idag!! Och jag känner mig bortskämd. Men det kanske jag är också. Men jag förstår iallafall att vara tacksam för det 🙂

Och det är Lifehouse imoron!

Men alltså jag tycker inte om att alla megabra skolor/universitet ska vara så dyra!! Nåja, det blir nog bra. Börjar man spara nu så har man kanske råd, om man lyckas få stipendium också 😛 Nej nu ska jag inte svamla om det nåmer.

Men alltså AFRIKA ❤Snälla nån, ta mig dit! 🙂

Kommentera

