Just nu..

..Så njuter jag till 110 % av livet! Gårdagen var helt bäst, Jesus slutar aldrig överraska mej. Nu vaktar jag den sötaste 2-åringen som finns och lyssnar på en av världens finaste låtar. I love life.

Har dessutom varit på audition idag 🙂 Gick nog riktigt bra, nu är det bara att vänta och se vad resultatet blir. Spännande! Jonej, nu ska jag ägna all min uppmärksamhet på den lilla pojken som vill att jag hänger med honom ❤ Ni kan ju lyssna på den fina låten istället. Fast den är nog lite julig, men vad gör det?

Kommentera

