Oj hjälp :P

Blev smått frustrerad idag men vad kan man göra?

Jo hej. Miniläppärn stärvar så ni får int någå bilder som jag tänkte. Men jag hoppas den börjar funka SNART!

För övrigt så var skojohoj helt bäst! Jag är på vinden med 9-12 åringar. HJÄRTAAA! Och MunkenKulan bara äger som vanligt. Fast den som nog slår allt det där är Jesus! Min klippa 🙂

Ja och så har man hunnit vara på övernattning hos Hannah också. Hehe, heelt flippat och väldigt kul. Behövde verkligen en ordentlig tjejkväll 😉

Idag då..skolan förstås..jiihaa -.- Men efteråt blev det bra! Söndaxskojplanering och lovsångsövning (även om vi bara var 3/5 men..) som gick super 🙂 Sånt gillar vi!

Men hjälp…ska på audition på lördag morgon. Inte nån större panik än att jag behöver lära mig en låt tills dess och vi har inget piano så jag kan inte ta ut melodin på nåt sätt. HJÄLP! Men nog ordnar det sig, det brukar det göra 🙂

Men jaa..hur ska man fixa denhär våren???? Kanske man bara borde ta en dag i taget, men orka med sånt! Det klarar jag inte av. Sån är jag. Måste ha precis ALLT planerat in i minsta detalj för att jag ska känna mig säker. Suck. Nåååjaaa.

Nej nu ska jag sluta 😀

Kommentera

