Inget annat att göra

Så nu sitter man framför datorn igen då. Svarar på lite mejl, kollar fb, bloggar i onödan 😛

Vet inte riktit hur jag ska se på denna vår. Jag är förväntansfull, glad och nyfiken men samtidigt rädd, osäker och vill inte alls. Får nästan panik bara jag tänker på den. Hoppas det bara är mitt huvud som retas!

Lyfter på hatten för er människor som alltid är så glada och positiva! Och som inte är rädda för nånting 🙂 Jag har många såna omkring mig! Min värld svämmar över av ”vardagshjältar”!

Men nu tänker jag vara duktig och fara i säng fast klockan inte ens hunnit bli tio 😀 Det ni!

Nä, skoja bara, jag ska faktiskt kolla om jag hittar bra info om ett universitet jag funderar på 🙂 Hehe.

 

…I truly believe that hope is the greatest of the gifts we’ll recieve

Kommentera

