Julen e häär.. nej vänta, den for just :P

Jaa, så var julen över än en gång. Men jag säger bara att det har varit en helt perfekt sådan! Även om jag missade julbönen (som jag aldrig varit på förr) 😛

Mysigt hem, inte så hemskt mycket folk, underbar mat och bättre julklappar än jag vågat hoppas på! Även om jag inte fick det jag önskat mig sen i våras. Men det jag fick… alltså jag kunde inte ha fått bättre 😀 Och så fick jag se några ultraljudsbilder 🙂 Snart får man en kusin till! Happiineesss.

Men jo, orkar inte berätta för er om mina julklappar idag, ni få säkert se dom efterhand.

Tror jag missade ”The Snowman” i år :/ Om den alls kom, ibland kommer den först på juldagen. Jag vet att det finns youtube men det är absolut inte samma sak! Av samma orsak vill man ju inte heller banda Kalle Anka juh. Liksom då försvinner ju hela pointen. Men det är ju bara min åsikt 🙂

För övrigt har det varit en underbar jul. och nu blir det att vänta på MVV. Ah, detta eviga väntade på allt 😛 Nej hörni, nu blir det nog att krypa till sängs i ny pyjamas och imorgon kommer pappa att laga jugröt åt mig bara för att jag ”klagade” på att det inte fanns med på julbordet, vilket det brukar. Min pappa är bäst 🙂 Och jag känner mig lite bortskämd, hehe.

Nejnej,  buenos noches på er nu!

Kommentera

