Juuust chillin’

Migränen har fortfarande inte givit upp men orka fundera på den nu. Jag älskar julfestdagar 🙂 Speciellt skolans julfestdagar. Dom för alltid med sig en ledig dag. Eller ja, för mig är det ledigt fram till klockan 15 då det är genrep i skolan, men jag behöver inte stressa idag med förberedelser för imorgon, utan jag kan ta det helt lungt och packa väskan i lugn och ro imorgon istället. Och ändå hinna göra allt annat som man måste göra på morgonen 🙂 Så nu tar jag det heelt lungt.

Fyy vad jag älskar när man är ensam i ett rum, det är helt tyst och ingen som stör. Eller ja, det är olika från tid till tid men just nu vill jag inte röra mig ur fläcken, eller höra något. Iblan är tystnad den bästa musiken… Okej, ingen aning varifrån det kom! Antar att nån smart person har sagt det nångång…

Anyways, tror jag ändå går och lägger mig snart, så att man är så pigg som möjligt imorgon. Tro mig, det kommer behövas!! Ni kanske får några bilder men jag vågar inte lova nåt 😛

Buenos Noches!

 

Kommentera

