Grrrreat!

Vaknade imorse med migrän. Jiihaa! Så går det sen när man sitter till halv ett för att man inte vet hur man skriver en bra novellanalys och sedan av okända orsaker inte kan sova. Så idag har man varit hemma. Som tur har man haft den sötaste och bästaste lillebrorsan med sig som sällskap 🙂 Stackarn flög av rutschbanan på dagis och for in i något, slog ut två tänder och är hel svullen i läpparna. Vännen ❤ Men nu är det lite bättre, för typ 2 timmar sen kunde han inte äta eller dricka ordentligt. Han är bara för söt, sådär annars 🙂

Men fatta vad jag hatar migrän. Man är hemma en hel dag och kommer på en massa saker man skulle ha tid att göra nu men man orkar inte för att huvet sprängs typ. Men äh, orka gnälla 🙂

Måste komma ihåg att skaffa en massa trådrullar så jag har till min symaskin 😛 Har några plagg jag borde fixa. Älskar handarbete, det är lite terapi för mig.

En annan sak som jag måst skaffa är den här:

Japp, en TrueLoveWaits-ring. Har haft en sån men den har försvunnit, tappade den i höstas och hittade den aldrig igen. Så om nån vill ge mig en julklapp så är ringen perfekt. Eller om nån vet en bra sida man kan beställa den från så är det lika bra 🙂 Det jobbiga är att det finns så många olika jättevackra modeller, så kanske jag bara beställer flera om jag hittar dom nånstans. Så ring och tråd är mina två must-have-grejer för tillfället 🙂 Nej, nu ska jag sluta.

2 thoughts on “Grrrreat!

Kommentera

