Bra dag…dåligt slut :P

Så har man varit på julfest. Igen. Församlingens julfest. Riktigt fint. Tyckte verkligen om det! 🙂 Innan det var det en sista dansövning inför festen. Hupparin och tuffa lippisar fick det bli. Vi är ganska coola 😛

Som sagt, julfesten var bra och allt gick väl som det skulle. Mycket skratt, lite tårar, glada människor (hjärta) och tonvis med julfiilis 🙂 Stämning på max! Så ska en julfest vara.

Nu till det dåliga slutet. Jag kom hem, åt, och hade det mysigt men nu ska jag ta och skriva en novellanalys som ska vara inlämnad imorgon. Men klart så måste jag ju blogga, se på film och ha upp fb samtidigt. Och jag har inte ens börjat på analysen. Mina prioriteringar är..tja.. helt åt skogen kan man väl säga. 😛 Åtminståne när det gäller mindre viktiga saker som skolarbete. Nej nej, man ska nog allti sköta sina skoluppgifter!! Hehe 🙂

Men jag oroar mig nog för denna uppgift. Jag menar, jag är seriöst helt urusel när det kommer till skrivuppgifter och uppsatser and stuff. Ni vet inte hur sjukt dålig jag är på det! Nå anyway, nu ska jag åtminståne börja med analysen, så får vi se vilken tid jag lägger mig inatt.

Så medan jag skriver får kan ni ju glo på vår julgran från förra året 😛

2 thoughts on “Bra dag…dåligt slut :P

Kommentera

