Lite foton :)

Hej hopp! Denna helg har varit helt super hittills! Lifehouse igår var jättenice, med julklappslek, roliga samtal och leda lovsång med C&C 🙂 Hur kul som helst.

Efter Lifehouse chillade jag lite innan jag for hem. Helt sjukt intressant, jag vet 😛

Idag har det inte hänt så mycket än, förutom att jag for med mamma till Seppälä och kom hem med allt annat än jag egentligen skulle ha därifrån 🙂

En halsduk, tights, overknee-sockor, vanliga sockor, en mössa och lite annat smått 🙂 Riktigt mysigt.

När jag nu ändå håller på med bilder så får ni se lite från förra söndagsmötet, med besök från Kanada 🙂

Ida tolkar 🙂 Hon är så bra på det.

Sådär annars så var det ett superbra söndagsmöte! Mera sånt 😀

Nej nej, nu ska jag fortsätta se på film 😛

Kommentera

