So it’s with everything I am I reach out for Your hand

Är hemma och redo för Lifehouse än en gång. Nog för att denna Lifehouse är lite annorlunda än de andra men sånt är bara kul! Kommer att bli asbra ikväll 😀

Alltså fatta vad året har gått fort. Det känns både bra och dåligt. Det som är bra är att jag kommer närmare och närmare skolavslutningen och därmed slutet på grundskolan (!). Det dåliga är att det känns som att jag totalt har missat dethär året. Kanske för att detta år inte har varit så speciellt bra. Men jag har liksom inte registrerat nånting alls. Klart att man inte KAN komma ihåg allt men jag minns absolut noll. Förutom små små små glimtar ur olika sammanhang så är det totalt svart.

Men jag har ju Gud. Och det är Han som har stått för allt det positiva jag minns. Jag bara älskar Honom, min Pappa. Han som har givit mig en andra chans. Okej, jag har  fått en andra chans väldigt många gånger. Men det visar ju bara att Gud är ännu större och ännu mer kärleksfull än vad vissa vill tro.

Min framtids säkra grund. Pappa ❤

Kommentera

