Hastig uppdatering.

Har sett på film med lillebror ❤ Han är bara fööör söt!

Var med S på typ thai/kick-boxing idag 🙂  Hur kul som helst!

Egentligen.. så kom jag inte på vad jag skulle säga just. Ni vet, minnesförlust 😛 Nå anyway.. sitter och skrattar för mig själv. Nog är det konstigt hur folk inte kan vara ärliga. Ursäkta, kände att jag bara måste.

En annan sak som jag tycker är kul är eftertexterna till ”Flushed Away”. Ni vet den där filmen där  en råtta  bor hos en rik familj i London som ett husdjur men blir nerspolad på wc o hamnar i kloaken? I den filmen finns en massa roliga sniglar som sjunger och är allmänt skojiga. Eftertexterna slutar med: ”No slugs were a-salted during the making of this film.” Ömm.. det är nog bara jag som skrattar åt såna grejer 🙂 Men alltså barnfilmer är hur kul som helst!

Nu borde jag läsa biologi, har prov imorgon men känner mig helt sjuuukt omotiverad. Min initiativförmåga är bortblåst. Inte för att jag vet om jag någonsin haft  nån.. kanske jag har tyroxinbrist? 😉

På tal om…mattor, det borde komma ett bildinlägg här snart tror jag 🙂 Fast jag vågar inte lova för mycket! Hehe. Nu ska jag sluta.

Dom här sniglarna menar jag 🙂 Heelt bäst.

One thought on “Hastig uppdatering.

Kommentera

