”Does anybody hear her?”


Bara älskar den låten. Kan relatera till den ganska ofta nuförtiden. Är rädd för att bli som hon låten handlar om. Men jaa.. knappast om jag har Gud på min sida.

Fast nog undrar man ibland..

Börjar få panik snart! Liksom det är snart tid för GEA. Hjääälp! Har ingen aning vad jag ska göra. Vet  vad jag vill men vet inte om det blir till nånting. Har liksom aldrig passat in nånstans whatsoever, inte hittat nåt som är precis min grej och bara min. Så jag vet inte alls nånting om nånting! Suuck.. Well, you never know.. Det slutar väl ändå med att jag väljer någå random och sen är det heelt fel. Just my luck you know..

Nåjaa, enough of that. Ska på födelsedagsfest ikväll så måst börja förbereda mej för det! 😀

Födelsedagsbarnet: GRATTIISS! <3<3

Kommentera

