Alltså egentligen

Egentligen har bilden ovan ingenting med inlägget att göra. Tyckte bara den var söt 🙂

Egentligen borde jag nog inte sitta vid datorn och blogga nu 😛

Egentligen blev gårdagen (kvällen) inte helt som planerat, men väldigt kul ändå!

Den innehöll:

  • Chill
  • Hesemat
  • Film
  • Mera chill
  • Ganska sen kväll

Riktigt nice alltså 🙂

Om ca 1h ska jag bege mig iväg och förbereda för familjegudstjänsten som är idag kl. 16. Jippiii!

På tal om…bord (!) så är min mössa fortfarande halv. Kanske borde ha en bild åt er på den men vill inte. Tänk dig bara en grå mössa som är halv 😛

Alltså egentligen så ska jag nog sluta nu. Heihei!

Kommentera

