Hemma-prao

Japp, har prao hemma idag. Alltså jag gör de prao-uppgifter hemma fast jag egentligen ska vara i Betel. Men mina ”chefer” stack iväg för de är lediga, så jag fick vara hemma 😀 Så jag har fått sova hur länge som helst, inte behövt stressa med nånting alls. Fast denna dag har ju sina nackdelar också. Mitt winter wonderland är här och jag har inte kunnat gå ut på hela dagen. Det skymmer redan så jag kommer inte hinna ut innan mörkret bryter sig in. Äsch 😦 MEN, det blir dansövning ikväll så då får man gå ut och röra på sig!

Har suttit och klipp bibelkort hela dagen och skrivit lite andakter på alive-bloggen mellan varven. Under tiden har jag också hunniet med både Djungelboken och Bernard & Bianca 🙂 Så chill har det varit till tusen. Lite långtråkigt ibland kanske, men man ska inte klaga. Åtminståne har jag haft saker att göra och det är huvudsaken! Hatar att slösa bort dagar, även om det är skönt ibland 🙂

Jaa, kanske om jag har ett vintrbröllop 😛

Kommentera

