Jippii!

Nu har jag bråkat färdigt med wordpress! Det kanske inte blev så jättemegahyperunderbart fint, men annorlunda är det i alla fall! Hade en ganska lång dag i Betel som vanligt 🙂 Sydde, sydde, och sydde. Och servera kaffe åt folk hann jag nog också med. Helt nice.

Mitt liv är ganska intressant. Nu menar jag inte att det är på det viset intressant att alla vill veta vad jag håller på med 24/7. Utan jag menar, att jag tycker att mitt liv är intressant. Fast ser man på det utifrån så är det verkligen bara ett av miljoner andra och inte unikt på något vis. Mitt liv fattar bara jag och Gud. Och oftast fattar inte ens jag själv hur mitt liv kan vara som det är och varför och hur, när och vad. Ursäkta allt detta flummase, skyller på att jag är trött 😛

Drömmer om den dagen då jag gifter mig. Men ah, det är läänge dit. Ibland blir man störd men egentligen så  tycker jag om det. Jag har maaassor med tid att inte fundera på sånt 🙂 Och jag är såå glad att Gud har allting planerat in i miinnsta detalj ❤ (min Pappa ääger). Så jag behöver inte stressa alls.

Nej nu ska jag sova! Får inte vakna alltför sent. Är hemma imorgon men måste ändå jobba 🙂 And I LOVE it! Prao (praktisk akrbetslivsorientering) är såå bäst, speciellt när man är på ett av de bästa ställen i världen 😛

Kommentera

