När jag vaknar upp på morgonen så vill jag prisa…

NAMNET JESUS 😛

Hehej 😀 vaknade fem minuter innan alarmet skulle gå på och trodde att klockan var typ halv 6 eller nåt. Så jag blev besviken då jag kollade på telefonen. Men, jag kom tidigare upp ur sängen än jag brukar! En halvtimme faktiskt. Det är en bra sak.

Funderade om jag ska ta bort mina flätor eller hålla dom kvar idag.. Blev flätor 🙂 De syns ju inte då, men ni har ren sett dem. Men att… Hehe, har int aalls mörka ringar under ögonen.. Men sånt är livet när man aldrig får tillräckligt med sömn.

Har en ny skjorta på mig idag. Hah, alla vill veta, detta är ju sååå intressant! *host*host* 🙂

Men såhär ser den ut 🙂 Jag tycker den är jättefin. Inte så speciell, men fin i sin enkelhet! Sånt gillar jag!

Kan inte fatta att jag har spenderat min morgon på bloggen! Nejnej, nu är det nog lite Bibel som gäller innan jag ska gå iväg 🙂

2 thoughts on “När jag vaknar upp på morgonen så vill jag prisa…

  1. amelii skriver:

    Digga detta inlägg och tänkte flera gånger under fredagen att jag diggar din skjorta! 🙂 den är jättefin!

Kommentera

