Tyypist !

Jag faila mopokorte. Haha! Så bra jag är. Nå anyways, skriver pånytt på måndag så ei se haittaa. Det va nånting annat som jag var påväg att berätta…

Ajjo! Min farmor har fått för sig att jag är vegetarian! Liksom what?? Juttun är den att vi ska ut till en lägergård i Pernå på veckoslutet (Famo fyller år) med typ alla mina kusiner från pappas sida och deras familjer och så. Och vi fick hem en inbjudan från Famo med lista vad man ska ta med och program och mat och sånt. Helt som någå värre läger 😛 Anyways, under alla maträtter stod det alltid ”Vegetarisk:”. Min tanke: Vem i världen är vegetarian i min släkt och varför vet jag inte om det?? Så visade det sig sen att vegetarianen var jag!! Men min Famo är lite sån att fast pappa nog sa flera gånger att det enda jag inte äter i köttväg så är grillkorv (det är bara såå asigt!) så lagar hon vegemat åt mig ”just in case”. Jag tycker om min Famo. Hon är bäst och lagar sjuukt god mat! Så månne jag inte kan äta lite vege för en gångs skull. Så istället för grillkorv så får jag sojakorv. Namm…eller..?

Alltså Afrika… snällan nån, ge mig en anledning till varför jag inte bara sku kapa en båt och sticka dit nuu! Okej, det är sen inte meningen att ni ska svara på den frågan 😛 !

2 thoughts on “Tyypist !

  1. amanda skriver:

    Osijek e väl en rätt så bra destination de också.. 🙂 eller ja, många av de ställen vi besökte på teamet 🙂 saknar! kram ❤

Kommentera

