Oj :)

Har haft så mycket att tänka på (och har fortfarande) att jag inte ens märkt att det är Oktober redan 😛 Eller nog har jag märkt det men sedan glömt bort det totalt!

Är hemma från Esbo nu. Hade sjukt roligt igår! Mina små änglakusiner är bara sötast i väärlden! Lilla Olivia har äntligen blivit lite mindre blyg så jag fick busa med henne precis hela eftermiddagen/kvällen <33. Och läsa för henne. Och sjunga. Och sitta med henne i famnen. Har aldig hänt förr. HJÄRTA! Förstår inte hur man kan vara så söt som hon och hennes storebror. 😀

Tror att jag ska göra mina läxor nu (om jag har några) och om vädret är fint ännu efter det så kanske jag sticker ut och fotar. Nån som hänger med? 😛

Kommentera

