Vi är här för att prisa dig… <3

Hejhej 🙂 United var bara helt bäst! H-J-Ä-R-T-A

Så igår var det en massa sånt hä get ready for UNITED. Betydde bl.a. en sista dansövning. Den blev..ja..speciell 😛 Luckan till lilla dopgraven var tydligen sur på mej så den slog mej.. i huvudet. Ouch! Men det var ingenting lite smink inte kunde dölja 😉 Är nog lite öm i pannan och på näsan ennu, men jag är glad ändå! 😀 Jag bestämde mig för att inte låta en dopgravslucka hindra mig från att dansa och härja för Jesus. Punkt slut. Så, tyvärr lilla lilla djävulen. Du faila. BIG TIME 😀

”Jesus äger all makt…” <33

Anyways, det blev en totalt lyckad kväll! Allt funkade precis som det skulle. Åtminståne ur min synvinkel 🙂 United var slut typ 10 men jag var hemma typ kvart före 1. Filmkväll.

Jag diggar min församling! 🙂 Nu visste ni det.

Kommentera

