I mitt <3

Här e lite KickOff-bilder på några av dom bästa ❤

Gillar K på den här bilden 🙂 Nån tyckte tydligen att jag skulle sensureras.

A, du e så fin!

Jag är på bildhumör idag så här kommer några från sommarn 🙂

Krakow, Polen 🙂

Väntar på att få fara ombord på båten till Estland…

Nånstans på vägen… Kroatien? Minns inte 😛

Friends 🙂

Mera vänner ❤

Fyy vad jag saknar sommaren! Det är väl nog allt man kan säga. Då har man med allt vad sommaren fört med sig. Typ 😛 Det blir nog svårt att få en bättre sommar än denna.

Hjärta


One thought on “I mitt <3

Kommentera

