Bok!

Och nej, det är inte bok som i ”en story som du läser från pärm till pärm” utan bok är faktiskt det kroatiska ordet för hej! Jag är inte hundra på stavningen men minns jag rätt så skrivs det sådär 🙂 Kom hem från KickOff idag. Alltså om man tyckte förra årets läger var bäst så var det här ännu bättre! 😀 Är väldigt nöjd med att få bo i Karis och vara omgiven av såna underbara mänskor ❤ Bilder från lägret får ni senare och det är inte så många, hade bättre saker för mig än att fota 🙂

Min åsikt om lägret:

+härlig gemenskap                                                                                                                         +underbara mänskor                                                                                                                     +stark Guds närvaro
+roliga lekar!!                                                                                                                     +givande undervisning                                                                                                               +god mat!
blev uppväckta mitt i natten o utjagade på gården..(men d e lungt, d va tröttheten som lite förstörde det roliga) 😉                                                                   – jag hade hosta när jag kom dit (bara hosta o inget annat) , nu har jag början på riktig snuva -.-

Men fatta va kul vi hade! Känner mig inspirerad och refilled. Jesus är bara för bra! Finns ingen som är så bra som han och han fattar mig bättre än jag fattar mig själv. Det ni!

Blir nog inga boxaerobics för mig imorgon, iställe far jag på länk med en av dom bästa<3

Dovidjenja! (betyder typ hejdå på kroatiska) 😀

6 thoughts on “Bok!

  1. zzanna skriver:

    hhah 😀 jag tycker det är underbart att ni alla är så nöjda över att vi väckt er ❤ Ni e ju bara för braa. o skärskilt du emeilia som kanske inte var det största fanet mitt i natten. men att du ändå sen tyckt de va så kiva :))

Kommentera

