Låångt inlägg.

Har inte bloggat på länge känns det som. Men det är heelt okej 🙂 Ha varit i Vasa från Torsdag till Lördag denna vecka. Riktigt nice! Första natten sov jag med mamma och brorsorna på hotel (jag tror det var fyrstjärnigt, fint var det iaf) typ gratis, mamma sku på något möte med nån förening som betalade hotellet åt oss 🙂 Den kvällen var vi också på Loud’n Proud-konsert. Det är ungdomar från svenskfinland som far på ett läger en vecka och får lära sig sång/dans/musik o sen avslutar dom det med en ca 45 min show med liveband. Helt bra, tror jag ska fara med dit nästa år. Positivt är ju också det att lägret är såpass sent på sommarlovet så jag kan kombinera sommarteater och musikläger 😀 Fast man ska kanske inte planera så långt i förväg, jag får se hur det blir. Nå sen på fredagen så shoppade jag lite på dagen och sen kom A. o vi for på kaffe innan vi for hem till henne. Senare for vi ut till Humleholmen på Humlefestivalen. Det var inte riktigt som jag hade trott men helt kul var det! 😀 Jag och A. träffade en till från teamet där också ❤ Sen nån gång typ mitt i natten, kanske 11-12-tiden stack jag och A. iväg tillbaka till Vasa och for på filmnatt med några andra teamare. Såg på film hela natten, Sherlock Holmes och What doesn’t kill you. Den sistnämna var riktigt dålig men Holmes var över mina förväntningar 🙂 Nå, typ 5-6-tiden (?) på morgonen for vi tillbaka hem till A och sov nån timme innan jag sen blev hämtad av mamma och så körde vi hem.

Alltså jag fattar inte, miniläppärn vägrar låta mig sätta någå bilder hit. Varje gång jag försöker så crashar både Firefox och Google Chrome. Sen gnäller den om att Shockwave Flash har slutat fungera och jag vet inte hur jag ska få det fixat -.- Så tyvärr, jag har bilder att ladda upp men jag kan inte ladda upp dom 😦

Var till läkarn idag pga mitt öra. Fattar inte att man ska behöva vara sjuk när man har sommarlov. Nåja, öroninflammation är inte så farligt egentligen, det drar bara ner humöret ganska rejält. Och pga den där fuskläkaren så har apoteket skärpt sin policy eller nånting så de riktiga läkarna måst skriva någå speciellt nummer eller nån kod på receptet och hon som jag var till jobbade sin första dag idag så hon visste antagligen inte om det så jag har inte fått nån medicin mot min inflammation. Lovely.. Nå  men det funkar ju med burana också 😛 Håller värken borta åtminståne.

En sak till. Har bytt tema på bloggen som du märker. Hösten är ju snart här så 😛 Nog för att jag har använt detta tema förr men jag gillar det 🙂

Nu ska jag hitta på något annat att göra!

Kommentera

