Nice.. :P

Vakna för en och en halv timme sen fast jag ville sova till tidigast 10 -.- Men sånt e live…

Min luftmaddrass bestämde igår att den tänker släppa ut hälften av all luft under natten. Så när jag vaknade så var jag nersjunken på mitten..lovely. Helt bekvämt om man bara vill ligga och slappa, t.ex. läsa en bok lr nåt men aldrig att jag sku sova sådär. Nå, ja blåser upp den på nytt ikväll, kan int hjälpas.

Nu e d 11 dagar kvar tills jag är i Finland igen. Om man int räknar idag.

Nu använder jag min egen minilaptop (egentligen mammas som jag har med mej :P) Så nu kan ja sätta in lite bilder.

Alla dessa bilder är fotade med mobilen så dom e int så jättebra, men dom funkar 😛 Här e från en konsert vi hade i Kroatien i en stad som ja tror hette Dakovo (uttalas Djakovo, egentligen ska d vara ett streck genom D:t men det finns int här) Vi var på en ganska smal gågata och när vi hade fått upp nästan allt så började det regna. Först lite, sen massor. Fast allting klara sig nog. Sen slutade det innan vi sku börja 😀 Och det blev en fin regnbåge.

Sådär såg det ut på gågatan där vi var. Ungefär… 😛 Ganska fint tyckt jag.

Här e konserten igång 🙂

Fiilis 😀

Fast mitt i en sång så for strömmen 😛 Det var nån kontakt som va lös eller nånting…

Matilda vittnar, Tomislav tolkar 🙂

Ha fått höra massor me härliga vittnesbörd under sommarn, riktigt bra!

Här är en väldigt suddig bild på katedralen i Dakovo. Väldigt fin! Fast jag tyckte att katedralen i Osijek var mycket finare, fast den är mindre.

Nu börjar d bli dags för frukost snart så nu ska ja göra annat före det 🙂

Kommentera

